It´s Partytime

Några random bilder från Knattekalaset som min nyss fyllda 5åring Jolin hade idag :)
Buskul var det med tårta, disco, skattjakt och massa skratt!
Vart inte helt nöjd med bilderna, har tappat bort min bouncer i flytten så  fick använda allt för hög ISO när jag fotade inomhus. :/
Men små knattarna gjör ju bilderna super söta ändå :) Blev då en toppen dag för dom små!
Och nu är jag helt slut. Puh!... att 3 timmars partajande med mini folks kan vara så utmattande :P
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Heeej! Tack för din länk. Det var snällt. Alltid lika inspirerande att ta del av dina vackra bilder. Du är väldigt bred i ditt fotograferande. Behärskar många områden. Ha en fin dag.

2013-11-24 // 14:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback