VÄLKOMMEN HEM!!!

Min älskling är hemma!
Jag kan knappt tro att det är sant men min kamera är åter i mina händer!!!
Tack och lov så var det en ung tjej som ringde efter att ha sett min efterlysning.
Det hade ju regnat under tiden kameran var försvunnen men allt tycks ha klarat sig tack vare kameraväskan.
Endast utsidan som var fuktig. Jag är så oerhört tacksam och lycklig nu!!
Tack Tack Tack!
Och jag har självklart redan satt Mr. Canon i arbete ;)


Åh vad skönt att höra! ♥

2013-05-13 // 18:23:22
» Tina

men jisses så skönt. En stor fasa om kameran försvinner och alla kostnader och foton som finna. Jäkla tur du fick tillbaka den.

2013-05-13 // 18:59:38

åh herregud va glad jag blir för din skull ! :D

2013-05-13 // 19:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback