Livet Leker!

En långpromenad i kvällssolen runt Mullsjön.
Extra lång blev den också då jag fick gå skallgång efter min mobil.
Väl kamoflerad var den där den låg i trollskogen. Hade ju fotat lite varstanns och den lyckades trilla ut där det var som svårast att se den såklart :P Min vanliga tur.
Men det var ju en fin kväll så man fick ju njuta av den extra länge iaf.
Zooki trivs verkligen nu när både åkrarna och sjöarna tinat fram. Hon kan sträcka ut sina långa ben när vi apporterar på ängarna och svalka sig i sjön på de långa promenaderna/löprundorna.
Livet leker verkligen för henne.
Hon är en glad, trygg och välmående vovve! Känner mig både nöjd och stolt :)
Säkerligen tröttnar vissa på det här hundsnacket och kanske även vovve pixen men då får ni titta åt ett annat håll för nu kommer massa fler bilder på Sockan :)
 
 
 
 


åh vilka fina bilder ! särskilt den översta :)

Svar: Tack så mycket :) Är min favoritbild på henne :)
Camilla

2013-05-08 // 23:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback