Härlig Helg!

 
 
Vi har haft en härlig helg. Massor av sol och mys.
Själv har jag tränat så det räcker för nästkommande vecka också :P
Först blev det löpning 1mil igår på morgonen och sedan på kvällen en fotopromenad på 6km.
Idag blev det löpning innan middagen på 17-18km (inte hundra på sträckan) Björnvägen runt + Mullsjön runt.
Nu ikväll tog vi en cykeltur  (jag & Zooki, de andra tog bilen) ner till sjön där hundarna fick plaska.
Mest Zooki som plaskade, hon ville aldrig komma upp ur vattnet :) 
För lilla Amigo var det första besöket vid sjön men han var lite grann nere vid kanten och kände på vattnet.
 
Efter långa men väldigt härliga dagar ute så var mina små troll helt utsluta. Somnade ikväll på 5sekunder små hjärtana :)
Själv ska jag också försöka somna fort, helst för kl.02:00 iaf som klockan annars brukar visa.
Får hoppas man vrider och vänder sig liiite mindre nu när man tröttat ut sig rejält idag.
 
Ikväll bjuder jag på lite härligt rosa pix :)
Har en del bilder på lager och det kommer nog bli några blommiga inlägg nu när det börjar knoppa en massa i naturen. Dessa rosa blommor är Jolins favoriter och var även mina favvosar när jag var barn :)


vackra sommriga bilder :)

2013-05-27 // 00:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback