Blomsterflicka

 
 
 
 
Min fina dotter Jolin som är så glad över de blommande ängarna :)


» Maria

En sån söt tjej! Fina bilder :)

2013-05-22 // 07:29:08

Hej. Kul att jag hittade till din blogg. Har ett tips. När du fotar porträtt utomhus i dagsljus, var inte rädd för att använda blixten. Då slitter du skuggorna som uppstår i ansikten, speciellt kring ögonen. Du får även en vacker reflektion i ögonen som bidrar till att ge motivet liv. Detta gäller även när du fotar hundar. Testa så får du se. Keep Shooting.

Svar: Tack för dina kommentarer. Jätte kul och bra med tipsen. Jag ska testa blixten nästa gång. Har en reflexskärm men den är ju inte alltid med och jag har inte riktigt lärt mig hantera den 100% heller enligt mitt eget tycke.
Camilla

2013-05-22 // 19:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback