AMIGO

För er som inte redan visste så var det denna goding som var slutmålet med dagens resa.
Zooki blev idag "storasyster" till en liten goding på 8veckor.
Välkommen till familjen Amigo!
 
 
 
 
 


Naw, å så söt. Det verkar som att ditt liv rullar på mot och i ljuset? Hur går det med allt? Här börjar det gå bättre. Jag har fått jobb (HJÄLP). Ett steg i taget och sakta tar man tag i livet. Önskar att jag tålde vovvar, skulle så gärna vilja ha en.

Svar: Tack, ja han är en sötnos! :)Jadu...livet. Det är väl sisådär egentligen.
Sen jag la ner den förra bloggen har det hänt en hel del. En del går lättare men vissa saker som hänt inombords är mycket tyngre än jag någonsin trodde....Det är jobbigt, ryggsäcken var större och tyngre än vad jag tillåtit mig veta tidigare.
Men jag har ju hundarna och hundgruppen. Där finner jag en del glädje faktiskt och livet har ljusglimtar.
Är sjukskriven ännu, kommer nog inte arbeta än på ett tag.
Finns mycket att berätta men det blir långt här. Vill du får du adda mig på facebook (camilla sjölander) så kan vi hålla lite kontakt. Eller så maila med varandra. Det är så bra att få skriva till nån :)
Camilla

2013-05-24 // 22:44:40
» Nico

Men underbar bild!! Så gulligt :)

2013-05-25 // 09:34:57

Vilken sötnos.

2013-05-26 // 21:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback