Update

SItter och jobbar med bilderna från fotningen igår. Himmla kuligt :)
Har också hunnit med att snygga till hemsidan lite grann. Den har mest legat och sammlat damm sen jag startade den så det var på tiden :)
Tänkte ju printa några visitkort så då bör väl sidan va lite uppdaterad.
Så mycket mer hinner jag inte med ikväll. Ska fortsätta med bilderna en stund till innan jag slår igen mina två blå :)
Hemsidan kan ni kika in på här
 


Riktigt snygg hemsida :)

2013-03-05 // 23:33:52

Fortsätt med ditt fotande, har kollat ditt galleri och du är verkligen riktigt duktig.
Gillar dina barnfoton, ljuset och mjukheten i dina fotografier.

Ha en fortsatt bra vecka.
Tjingelingen från Rantamor.

Svar: Tack, vad kul att läsa :) Blir jätte glad!Ha en trevlig vecka och helg!
Camilla

2013-03-07 // 10:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback