Färdigt resultat

Efter mycket velande så är nu både loggan och ett första visitkort klart.
Som vanligt med mig som är en virrpanna så slutade det med att jag INTE valde någon av de första jag gjort utan det blev en helt annan logga. Jag la även till en symbol som min änglahund Lotus fick va inspiration till. En liten Lotusblomma. Jag har länge velat "hedra" han på något sätt och funderade ett tag att använda hans namn på något sätt. Jag fick inte till det riktigt men med symbolen tror jag det blev lyckat. 
Det blev iaf såhär och nu är jag nöjd :)
 
 
telefonnummret finns på kortet egentligen men sudda ut det här


» Jenny

Det blev jätte bra! Vad duktig du är Camilla :)

Svar: Tack :) Kan väl inte så mycket men försöker iaf :)
Camilla

2013-03-14 // 06:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback