På Jakt

Idag har jag varit på äventyr. Smygit runt i skogarna och letat renar :)
Jag hittade ju maaassor av dom också.
Kom inte så nära som jag hade önskat innan de blev skygga och sprang sin väg.
Men några bilder blev det ändå.
Och med tanke på mitt objektiv ( 18-135mm) så är jag nöjd med dom. Skulle ha införskaffat ett rejält telezoom för det var riktigt kul att va på "jakt" :)
 
 
 


» Sami

Vad vackra de är, renarna. Naturligtvis var bilderna också jättefina :), jag själv var ute efter Älg idag (med kameran), se hur det gick, om du har tid över :)

Svar: Tackar :)Jag kikar in på din blogg :)
Camilla Lindgren

2013-01-05 // 21:38:57
» Hanna

Vilka härliga bilder. Snygga renar och fint fångat!

Svar: Tack Hanna :)Var inne på din blogg också och såg en massa fina bilder. Hade inte tid att kommentera då men gör det nu. Vad fina bilder!! :)
Camilla Lindgren

2013-01-06 // 10:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback