Tillgiven & Trofast

Min fina, fina tjej.
Trodde aldrig att det skulle finnas plats för en vovve i hjärtat igen efter att vi förlorade Lotus
Men jag är så glad att jag öppnade upp mig för att släppa in den här tjejen.
Zooki är helt fantastisk och hon bara växer.
Vackraste ögonen och en underbar personlighet.
Tillgiven och trofast beskriver henne bra.
Verkligen en bästa vän.
 
 
 
 
 


fina vovven :)

Svar: Hon tackar nog för komplimangen :)
Camilla

2013-02-26 // 22:08:46
» Nico

Hon är jätte fin och du tar alltid så vackra foton av henne :)

Svar: Tack snälla :)
Camilla

2013-02-26 // 22:10:02
» Angus

Fin hon är!

Svar: Tack :) Jag är mycket stolt över lilla hjärtat :)
Camilla

2013-02-27 // 06:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback