Efterlyses!

Jag söker hundar att fotografera, gärna även en matte eller husse som vill vara med också.
Fotograferingen är gratis då det blir ett bra utbyte för mig att få praktisera och träna mitt fotande.
Fotograferingen kommer att ske på dagtid/tidig eftermiddag.
Fotograferingen kan ske hemma hos er eller på överenskommen plats.
Jag utgår från Umeå med omnejd om högst 5mil vid längre sträcka kan reseersättning tillkomma.
 
Så har du en 4fotad vän eller kanske en kennel?
Är du intresserad av att hjälpa mig utveckla mitt fotande och samtidigt få
fina bilder helt gratis så
 Maila mig för intresse:
 
[email protected]
 
Märk gärna mailet med "hundfoto"
 
 
 


» Nico

Du är så duktig!! Synd att vi bor så långt bort.

Svar: Avstånden skulle vart kortare. Men om jag reser något i sommar får jag säga till :)
Camilla

2013-02-12 // 07:44:19
» Cissi

Typiskt att jag inte bodde närmare! Jag hade utan tvekan ställt upp :)

Svar: Åh synd, varför är sverige så avlångt :/
Camilla

2013-02-12 // 21:34:05

Håller med dom som kommenterat innan, hade vi bott närmare så !

Svar: Ja, det samma. Skulle gärna gå en fotopromenad med dig :)
Camilla

2013-02-13 // 09:52:39
» Petra

Det låter ju superroligt! Jag och mina salukigrabbar ställer gärna upp, vi bor i Umeå. Jag försökte maila dig men det studsade tillbaka. Hör gärna av dig om du inte redan är helt fullbokad!

Svar: Hej Petra.Jag har skickat dig ett mail :)
Camilla

2013-02-18 // 10:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback