Charmiga ögon

Det blir mycket hundfoton nu (med risk för att tråka ut en del av er kanske)
Det har helt enkelt blivit så att jag fotat mycket hundar senaste tiden.
Dels för att jag känner mig mest intresserad av det nu. Vill utveckla det lite, hitta något eget.
Men även för att det ju faktiskt saknas inspiration den här årstiden till annat. För min del just nu iaf.
Får hoppas att ni ändå gillar bloggen/fotona och att jag hittar den lite tappade gnistan igen.
Men till des så kommer det nog vara övervägande blöta nosar och tassar här på sidan :)
 
I dag bjuder jag på en stilig kille som heter UNCASS.
En trevlig kille som är en blandning mellan schiller stövare och norsk buhund.
 
 
 
 
 


Jätte fina bilder i underbart ljus :)
Naturligt eller har du använt reflexskärm ?

Svar: Tack!Ja, här har jag använt reflexskärm, inte helt lätt då jag var själv att rikta den men det är kul att leka med iaf :)
Camilla

2013-02-17 // 23:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback