Syskonbilder

Idag hann jag med att fota mina små hjärtan :)
Det var sån vacker dag idag och super fint när solen sakta gick ner vid havet.
Det blev jätte fina syskonkort på mina små knattar. De allra finaste!
 
 
 


super fina bilder :)

Svar: Tack snälla du :)
Camilla

2013-12-04 // 22:58:21

Jättefina bilder men jag tycker mig skönja ett svagt rosa färgstick i hudtonerna. Inget som egentligen stör men man ser det vid en nogrannare titt. Barnen ser väldigt trygga ut när de blir fotograferade. Då är det kul att vara fotograf.

Svar: Tack så mycket! Ja, det kan nog bero på att jag använde mig av den guldiga sidan på reflexskärmen. Brukar aldrig använda den utan har alltid silversidan men nu tänkte jag att jag testar den guldiga ändå...ångrade mig sen dock för jag tycker också hudtonen fick för mycket rött :/
Men ja, glada barn är ju bland det härligaste att fota :)
Camilla

2013-12-05 // 12:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback