Don't Forget to Fall In Love with Yourself First

 
 
 
Tjohopp. Vad fort tiden går.
Snart är det jul. Årets mest speciella dag tror jag.
Massa glädje och förväntan som snurrar runt i luften överallt.
För mig handlar julen mest om barnen. Det är deras dag!
Fast egentligen blir jag mest stressad av julen.
Vill så gärna göra allt rätt och bra för alla i min omgivning. Men så är det iofs hela året...
Själv hade jag bara en önskan inför jul.
Har önskat mig det så länge och försökt jobba hårt för att få det också.
Önskar mig så mycket bara lite självkänsla.
Så skönt det skulle vara att kunna tro på sig själv istället för att vara sin egen värsta fiende i precis ALLT.
Blir så himla trött på mig själv ibland men mönster är svåra att bryta.
Tänk om det vore så enkelt att självkänslan kom inslagen i ett litet rött paket med snören runt.
 Om man kunde älska sig själv bara lite, lite grann...
 


One word...Beutiful!

2013-12-11 // 11:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback