All night long I dream of the day When it comes around then it's taken away

Bara ett litet självporträtt idag.
Inte särskilt inspirerad just nu... känns som det bara går ner, ner och ner.
Är så låg och trots att ideerna flödar så finner jag ingen kraft.
Och ibland frågar jag mig varför man fortsätter försöka uppnå något egentligen. Vad ska allt ge då.
Man bränner sig bara på elden hela tiden. Allt förtroende försvinner.
Men, ska försöka rycka upp mig och ta nya tag snart.
Livet är en karusell numer. Det är bara att åka med.
Nä, ska ta mig ut i friska luften med mitt pälsmonster nu och sen kanske dagen tar en bättre vändning.
 
 
 
 


» Elina

Jätte fina bilder!! Borde vara förbjudet att va sådär snygg ;-)

2013-12-14 // 18:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback