Zznark!

Är så himla trött nu. Skulle kunna somna rakt upp o ner.
Antar att det behövs lite vila men jag finner aldrig riktigt tiden till det.
Sen är jag en för rastlös själ för att kunna ta den där extra stunden till att vila, vilket jag egentligen borde.
Men, men vila får man göra tids nog.
Jag har iaf haft en fullspäckad helg.
Ska ju nästa helg, 17augusti springa Tavelsjö Halvmarathon. Är verkligen ingen tävlingsmänniska men just den tävling tänkte jag göra till en årlig tradition. Lite sporrande inom träningen och man blir faktiskt ganska glad och stolt  när man har klarat det. Sprang premiären av loppet förra året.
Så inför det så sprang jag igår 22km. Det gick skitbra, men tar på kroppen så nu blir det inga långa sträckor förns tävlingsstarten går.
Jag hann också med att fota lite igår. Några självporträtt.
Självutlösaren funkar dock inte under vatten men med hjälp av stativet och en livs levande självutlösare i form av min man så gick det bra. Han är van att ta direktiv min man ;)
Nu ska jag snart bege mig för en lång kurskväll med båda mina hundar.
Allmänlydnad med  Amigo och tävlingslydnad med Zooki.
Kommer nog ett inlägg ikväll också och då bjuder jag på lite bilder från fotograferingen med Olivia och  Blackis :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback