Modellfoto

Det är så roligt med porträtt och modellfotografering!
Här är några opublicerade bilder på tjejerna, Olivia och Amanda.
Hittar hela tiden några nya super fina foton på tjejerna när jag kikar igenom mappen från vår fotografering ihop :)
 
Och ikväll blir det att fota lite nya porträtt på två nya modeller. Så super spännande!
Jag är jätte glad åt alla som vill ställa upp på bild. Och hoppas ju såklart även att dom blir nöjda med bilderna. För det är ju kul med lite fina bilder att se tillbaka på :)
Får hoppas det inte blir allt för kallt ikväll för vi ska nog hålla till vid havet.
Kanske dyker upp en sneak peak redan ikväll om jag hinner för jag brukar ju inte kunna hålla mig :D
 
 
 
 
 


» Nico

Vackra foton och tjejer! Lycka till ikväll med fotandet :)

2013-08-30 // 17:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback