Cleaver as a fox

Är så glad att min man har lyckats rädd en massa bilder från vår förra kraschade dators hårddisk :)
Var massor av bilder på våra barn och en massa minnen. När den gick sönder så var jag så ledsen Och inte nog med att datorn kraschade så gick ju även den externa hårddisken vi hade sönder. Så allt var borta.  Men nu är en del räddat. Viktigast är ju bilderna på barnen. Dom går ju inte att få tillbaka.
Nu kommer jag då att skriva ut bilderna oftare och bränna alla bilder på enskilda skivor också och spara för tekniken litar jag då inte på.
Några bilder jag äntligen fick tillbaka var dessa
 


Men gud vad fina :)

Svar: Tack :)
Camilla Lindgren

2012-11-10 // 21:44:40

Den räven känner jag allt igen, lilla Foxy :P

Svar: Det kan nog va hon. Det är bilder från den gången du var med iaf :)
Camilla Lindgren

2012-11-10 // 22:00:21
» Eva

Fina bilder :)

2012-11-11 // 00:02:53

Så fantastiska bilder !!

Svar: Tack! :)
Camilla Lindgren

2012-11-14 // 22:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback